facebookinstagram

Ow Cup R3 Assen:

#99

Gisteren stond er een wedstrijd van de OW Cup op het programma die wij als team gebruikte als een trainingsmogelijkheid om de motor goed af te stellen voor de komende wedstrijden in Assen tijdens de TT.

In beide kwalificaties hebben de de veering zowel voor als achter kunnen verbeteren. In de race moesten we samen rijden met de 600. Ik probeerde in de race natuurlijk om als 1e te finishen, maar het belangrijkste doel was om te kijken of we de motor nu goed hadden afgesteld en dat was het geval! Het was lastig om tussen de 600's goede rondetijden te rijden. Ik finishte als 1e en zo was deze dag een geslaagde training.

We hebben een goede afstelling gevonden en een goed gevoel op het circuit kunnen krijgen. Iedereen bedankt voor deze mogelijkheid en tot de TT van Assen!